Kategorier
AI Analys Branding Content Marketing Data Digital annonsering Digitala nyheter Digital Strategi Google Ads Guider Lead-Gen Meta Ads Rekommenderat SEO Social Media Spårning & integritet
Spårning & integritet
Smarta strategier: Spara massor på månadens annonsering
Optimera din marknadsföringsbudget med de bästa verktygen och taktikerna för att sänka kostnaden per lead och öka ROI. Lär dig hur du effektivt kan spåra effektiviteten av dina PPC-kampanjer.
Google Consent Mode V2: Risken att förlora centrala Google Ads-funktioner
Läs om Googles Consent Mode v2. En avgörande uppdatering för regelrätt insamling av data och fortsatt mätbara resultat.
2024s ultimata marknadsföringsmätare
I CMI:s series "Vad är Nytt" ses en gammal marknadsföringsmätvärde återuppstå på nya sätt för år 2024. Robert Rose diskuterar varför den nu är aktuell igen och hur du kan börja spåra den.
Kontextuell Marknadsföring: Vägen Framåt
Utan cookies riktar byråer in sig på första-parts data och compliance. Kreativiteten flödar när fokus nu ligger på att samla in data direkt från användaren, allt i enlighet med dataskyddsregler.
Framtiden för cookies i Chrome: Nästa steg mot att fasa ut tredjepartscookies
Chrome inför restriktioner för webbplatser att använda tredjepartscookies för 1% av sina användare, ett steg i deras ansträngningar att begränsa spårning mellan olika webbplatser.
Redo för tillväxt?
Här kommer några förslag på företag som kan få bra resultat med oss:
E-handel eller ett tjänsteföretag.
Befintligt företag och vill ta er verksamhet till nya nivåer online.
Nytt företag och behöver en skräddarsydd strategi.
Behöver förändring och förbättring av er befintliga marknadsföring.
Letar efter en långsiktig, strategisk digital partner.
Låter detta som er? Skriv då några rader och låt oss återkomma inom kort!
Antonio Markovic
Digital Marketing Engineer
010-641 24 14
antonio@adfreak.se