Rekommenderat
Spårning 2024 och framtiden
Vi förklarar de tekniska och marknadsföringsmässiga konsekvenserna av att tredjepartscookies tas bort, samt presenterar en plan för att förbereda sig inför denna stora förändring i branschen.
Den komplexa kundresan: Fakta och insikter
Idag ska vi dyka ner i hur denna medvetna kund beter sig och varför denne väljer att köpa från ett visst företag. Jag lyfter även hur den alltmer komplexa köpmiljön erbjuder marknadsförare en unik chans att bygga konsumentförtroende och styra användaren mot köp.
Däcklines & Adfreaks strategi uppmärksammas av Google
Läs om Googles Consent Mode v2. En avgörande uppdatering för regelrätt insamling av data och fortsatt mätbara resultat.
Framtiden för cookies i Chrome: Nästa steg mot att fasa ut tredjepartscookies
Chrome inför restriktioner för webbplatser att använda tredjepartscookies för 1% av sina användare, ett steg i deras ansträngningar att begränsa spårning mellan olika webbplatser.
Redo för tillväxt?
Här kommer några förslag på företag som kan få bra resultat med oss:
E-handel eller ett tjänsteföretag.
Befintligt företag och vill ta er verksamhet till nya nivåer online.
Nytt företag och behöver en skräddarsydd strategi.
Behöver förändring och förbättring av er befintliga marknadsföring.
Letar efter en långsiktig, strategisk digital partner.
Låter detta som er? Skriv då några rader och låt oss återkomma inom kort!
![Antonio-Markovic Specialist på digital marknadsföring](https://adfreak.se/wp-content/uploads/2024/03/Namnlos-design-_26_-1.webp)
Antonio Markovic
Digital Marketing Engineer
010-641 24 14
antonio@adfreak.se